המרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי אשקלון
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על חיפוש
חיפוש
דלג על על המרכז הרפואי
על המרכז הרפואי
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

סדנת שירות בנושא איכות השירות וחווית המטופל

המרכז רפואי ברזילי שם בראש סדר העדיפויות את נושא השירות למטופל. אנו מאמינים כי כל מטופל זכאי לקבל טיפול איכותי, מקצועי ושירותי, תוך הקשבה מלאה לצרכיו ולרצונותיו. כחלק מהמחויבות שלנו, אנו פועלים באופן שוטף לשיפור מתמיד של השירות.
השבוע קיימנו כנס סדנת שירות בנושא איכות השירות וחווית המטופל. הכנס התקיים בהשתתפות כלל הסקטורים של המרכז הרפואי, והיווה אירוע משמעותי בקידום תרבות שירות מצטיין ואיכותי למטופלים.

נושא השירות וחווית המטופל נמצא בראש סדר העדיפויות של מערכות בריאות בארץ ובעולם, ומרכז רפואי ברזילי שם דגש חזק על תחום זה. הכנס נועד להעמיק את הידע וההבנה של העובדים בנושא, ולפתח כלים מעשיים לשיפור השירות למטופלים.

הכנס נפתח בדברי ברכה  פרופ' חזי לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי, וענת אליאסי, מנהלת שירות וחווית המטופל. לאחר מכן, התקיימו הרצאות מרתקות מאת מר אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, מר צבי לבנה ותאטרון פלייגו.

  

מר דוידי, בהרצאה מרתקת, הסביר מדוע תושבים חוזרים לעיר ומאמינים בשירותים ובמאמצי העירייה למענם. מר צבי  לבנה, מנכ"ל מרכז הדרכה משדות ישראל כפר מהר"ל, שיתף אותנו בחוויה אישית מרגשת שעבר לאחר תאונת דרכים קשה שחווה.

תאטרון פלייגו, בהנהלתה של גב' ריצ'ל טלסר, העלה מופע מרתק של תרחישים של טיפול עם מטופלים. לאחר המופע, התקיים דיון פורה בשולחנות עגולים, בו עלו נושאים שונים הקשורים לשירות וחווית המטופל.
למדנו כיצד לשפר את התקשורת עם המטופלים, לייעל תהליכים וליצור סביבה נעימה ותומכת יותר.

  

בסיום היום, סיכם פרופ' חזי לוי
וציין כי למידה ארגונית ושיפור מתמיד הם חיוניים להצלחת כל ארגון, ובמיוחד במערכת הבריאות.
פרופ' לוי ציין שכלל ההערות שנכתבו על ידי נציגי כל שולחן  ישמשו כבסיס לתוכנית עבודה של מרכז רפואי ברזילי לשנה הקרובה.

אנו מאמינים כי למידה ארגונית ושיפור מתמיד הם חיוניים להצלחת כל ארגון, ובמיוחד במערכת הבריאות. אנו גאים בצוות שלנו ובמחויבותם לשירות מצטיין, ופועלים כל העת כדי להעניק למטופלים שלנו את החוויה הטובה ביותר.

מרכז רפואי ברזילי מודה למרצים היקרים, לגברת אלנה סולצקר , מנהלת חווית השירות בחטיבת בתי החולים , לעובדים המדהימים שהשתתפו בכנס,  לתאטרון פלייגו ולאולמי גני שמשון על האירוח.

הדפס
עבור לתוכן העמוד